وبلاگ دک

اطلاع رسانی

وبلاگ دک

اطلاع رسانی

من دیوانه ام

بنام خدا



من  دیوانه ام !  بله دیوانه ام چون از بورس و سرمایه گذاری  بیرون آمدم و مجددا به دنیای  وبلاگنویسی برگشتم ! 

اگر نام این کار دیوانگی  نیست پس چیه ؟؟ 


این یک ضرر مالی است ولی ارزش دارد .  ارزش  معنوی .  



من  تشنه ی علم ام  نه  تشنه ی پول 


علم بهتر است یا  ثروت ؟؟  


خوب   معلومه .  علم بهتر است .   تمام  مالباختگان  بورس قمارگونه ی ایران  بدلیل اینکه  علم  نداشتند   ضرر  کردند. 


اگر  ما  علم  بورس  را  در اختیار   داشتیم  نه فقط  ضرر   نمی کردیم    بلکه   ثروتمند  می شدیم .   علم  بورس  بسیار   دشوار   و فنی  و  پیچیده است 


خب   حالا  من  اینجا  یک  اعلان   ارسال می کنم : 


بورس خصوصا  بورس ایران  یک قمارخانه ی مهندسی شده و بسیار خطرناک است . 


هرچه زودتر از بورس  خارج شوید  و تا زمانیکه  به یک  قمارباز  و دلال و سفته باز  و  نوسانگیر   حرفه ای  تبدیل   نشده اید  به بورس وارد نشوید !! 

اخطار

بورس  ایران  در حال سقوط آزاد است  سرمایه تان را  سریعا  بیرون   بکشید و به حساب   بانکی تان  واریز  کنید . 


پولتان  را  نجات  دهید .  


اعلان جدی :  


سجام =  سامانه  ی  جمع آوری اطلاعات مردم  . یعنی جاسوسی 


اصلاح می کنم : 


سجام =  سامانه ی جاسوسی  از  مردم  . 



این  هشدار  و این  اعلانیه  را  جدی  بگیرید .